paultjuh12 Posted April 14, 2008 Share Posted April 14, 2008 Beste iedereen.. Ik heb een probleempje.. Gister heb ik iATKOS gedownload en op dvd gezet. Ook heb ik gister een partitie aangemaakt van 15 gb waar ik iATKOS op wilde instaleren. Vanochtend deed ik de dvd in de speler en zette mijn computer aan. Na een minuut verscheen er een grijs scherm met het appeltje en ik dacht, yeah.. this is it.. maar dat bleek toch niet zo. Het begon toen ik naar Utilities>Disk Utilities toe ging. Hier wilde ik mijn partitie selecteren, maar.. wat bleek.. hij stond er niet in.. nouja oke kan ik mee leven, dus heb ik gewoon n andere schijf gepakt, erased etc. (alles weg, oke heb ik me ook overheen gezet) Vanaf hier word het me eigelijk een beetje onduidelijk.. Ik heb een site erbij gepakt en alles stap voor stap afgegaan, Terminal etc. totdat ik terminal moest afsluiten en op Darwin Boot moest drukken, onder het kopje Ultilities.. Deze heb ik helemaal niet..! Doe ik iets fout ofzo? Het enige wat ik voor elkaar wil krijgen is dat ik iATKOS op een schijf kan zetten! (nu vindt hij namelijk geen destination waar hij m op kan zetten..) Kan iemand mij helpen? Groeten Paul! Link to comment https://www.insanelymac.com/forum/topic/99190-iatkos-v10-instaleren/ Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts