tobal2 Posted November 28, 2007 Share Posted November 28, 2007 Hi, this notebook isn't mine, but a friend leave it to me to give him a mac experience... now. Hp sell this notebook with vista, without winxp drivers, very hard to find them, Is this a cospiration? in Mac os 10,4,9 uphuck 10,4,9 v.1.4i R3 it start after configuration,but..... It seems audio can work only with built in speaker, no audio in, no spidif, no headphone... video card works...just a little bit intel 3495 wifi built in card... doesn't work and in the forums... there isn't a lot of people whit a machine like this! So, I'm Italian, sorry for my poor english...mistakes... I want to only share the experience in a solo post opened in English and Italian. Ciao, questo notebook non è mio, ma un amico me lo ha lasciato per dargli una esperienza mac os. Ora, Hp vende questo notebook con vista, senza driver per winxp , difficilissimi da trovare, è una cospirazione? nella installazione Mac os 10,4,9 uphuck 10,4,9 v.1.4i R3 parte dopo l'installazione, ma... sembra che l'audio funzioni solo con gli speaker integrati nel notebook, niente audio in, spidif ,o uscita cuffie... la scheda grafica funziona ma solo un po'... la scheda wi fi 3495 intel integrata non va... e nel forum ... non ci sono un sacco di persone che hanno una macchina come questa. Io sono italiano, mi spiace per l'inglese, gli errori, i voglio solo condividere l'esperienza in un signolo post aperto all'inglese ed all'italiano. Grazie a tutti Link to comment https://www.insanelymac.com/forum/topic/73790-hp-pavilion-dv6244ea-ita-eng/ Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts