Jump to content

Spedizioni dalla Cina bloccate H7N9 Virus


Natty
 Share

1 post in this topic

Recommended Posts

Ragazzi ne sapete qualcosa ?

Innanzitutto Buon Natale a tutti :)

Compro da eBay dalla Cina un Q9650 esattamente il 5 dicembre, chiedo dove si trova il mio pacco e oggi il tizio mi risponde :

Hello dear Sir, sorry to hear you haven't got the item, we just called our shipping agnet, I'm sorry to trouble you, I have something important need your understanding. The item you ordered from me is now on held by custom office, we also just get this message from DHL, my local DHL agent told me the China custom become very strict these days because of H7N9 influenza in China, we tried to contact china custom office, but the reply is let us waiting.
Sir, I don't want to delay your business, so I write to you, can you please accept our refund?
I'm really sorry for our trade this time, please understand this is a international shipping, some time happened such matter is beyong our control, thank you very much, wating your reply.
Have a nice day.
Best regards.


In pratica la mia CPU è ferma alla dogana cinese per l’H7N9 che sarebbe l’aviaria, a questo punto mi viene una domanda ignorantissima : se dovesse arrivare a casa mia significa che dalla dogana Italiana è passato come pacco non contaminato e Ok, vero ? Perchè a sto punto mi fa pure schifo e mi faccio rimborsare e lo prendo da un’altra parte :D

Qualcuno che è nella mia stessa situazione o sa consigliarmi cosa fare ? Secondo voi è una situazione veloce o è meglio farmi rimborsare e prenderlo da un’altra parte ?

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...