Jump to content
  • Announcements

• Allan

Forum Rules   04/13/2018

Hello folks! As some things are being fixed, we'll keep you updated. Per hour the Forum Rules don't have a dedicated "Tab", so here is the place that we have our Rules back. New Users Lounge > [READ] - InsanelyMac Forum Rules - The InsanelyMac Staff Team. 
fwood

[News] Nuove quadro in sli

6 posts in this topic

Recommended Posts

Ciao a tutti,

la news segnalatami da un amico è che Nvidia ha presentato le nuove schede professionali Quadro delle serie Kepler per i mac pro 2013 con processori haswell.....e POTRANNO FUNZIONARE IN SLI con tanto di ponticello . Per prima cosa mi domando se la cosa sarà possibile solo su Mountain Lion, ma , ad ogni modo, se resta confermato il rumor...credo sia solo questione di tempo per poter usare lo sli su tutte le nostre vga !

E' evidente che i futuri mac pro avranno piastra madre con la tecnologia SLi per le nvidia .

e los o...ma la speranza è che si apra la strada dello sli anche con le geforce ( io personalmente mi comprerei subito una seconda quadro fx 4600) ! :)

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Non ti ho messo io quelle impostazioni I sul config.. Poi aggiorna i kext.. 
    • So, i am thinking about pubblishing the stable release of tinu 2.0, just with a few minor chenges from the last pre-release, and to focus my work on the next one, i have just chenged a couple of UI things for the stable release and add a warning message if you try to use a time machine disk as a target drive to create the macOS install media, for the release that will come after the stable 2.0 release (and maybe also after a bug fix release for the 2.0 if needed) i am trying to use the system apis to manage the tasks which needs special priviladges to be executed, instead of the "sudo" based system which i am using now, this will make the application more secure and reliable, and also you will have to do the authentication only one time, when creating an install media, and using this system maybe i can also pubblish the application on the app store (obviusly just a limited version for mac users, but a version with all the features unlocked will be always available outside the app store and will have all the hackintosh-friendly features as well). But to do that i need to re-write a large amount of code into the app, because all the tasks which needs special permitions needs to be re-implemented differently, so that's why i do not want to use this in the 2.0 release, so because i am going to finish with tinu 2.0 tell me every complain or problem you are having with the latest pre-release or the latest release of tinu, so i can work on that before releaseing the stable 2.0 version
    • here it is,
      https://drive.google.com/file/d/1_FwNFczk4CdIfiIQ-T1pX_LY1takRuny/view?usp=sharing
    • Baio77 per me ciò che hai scritto è abbastanza "arabo" non ho capito nulla... comunque mi sono rivolto prevalentemente a questo forum per sistemare delle cose che non funzionavano e molto gentilmente Gengik me le ha sistemate, facendo lui però... io ho solo capito che l'impostazione per la grafica non va messa perché crea fastidiosi sfarfallii all'interno delle applicazioni nonché al finder nella parte superiore a sinistra (se leggi i post precedenti trovi le descrizioni)... stop sono riuscito a risolvere solo questa cosa da me leggendo anche in altri forum  proverò il tuo config.plist pulito e farò sapere. Grazie dell'aiuto
    •   Thank you Baio77. Here is my CLOVER folder and the Hack info. 
            For Some Reason I can't upload my CLOVER folder. But here you can download...
      https://www.dropbox.com/s/vjprxs1idtj9pt7/CLOVER.zip?dl=0     Thank you again!!!   HackInfo_Report.zip