nightquest Posted July 26, 2007 Share Posted July 26, 2007 Hello, I'm new on the mac osx86 world, but i have a problem, i need to install a Motorola Sm56 modem, but i search on the web and not find any information how install it or if this work on osx86 i'm using a Asus W5Fm notebook, this is a intel core 2 duo t5600 1gb ram ddr2 intel gma950 video... MAc osx86 Jas 10.4.8 Mac installs sucessfully but sound, wirelless and modem not working nativelly. Thx sorry because the english... Olá, Eu sou novo no mundo do mac osx86, eu estou com um problema... preciso instalar um modem Motorola sm56, mas eu procurei na internet e nao achei nenhuma informaçao sobre isto, se instala ou nao... eu estou usando um Asus W5Fm notebook, eh um intel core 2 duo t5600 1gb de ram ddr2 intel gma950 video..MAc osx86 Jas 10.4.8 O mac instalou com sucesso mas o som, a rede sem fio e o modem nao funcionaram nativamente... Obrigado Link to comment https://www.insanelymac.com/forum/topic/58171-modem/ Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts