Jump to content
ludox

High Sierra Beta

105 posts in this topic

Recommended Posts

Quello che dice Fabiosun...web driver di 10.12.5...patchando a sua volta l'info.plist in base alla nuova build...ecc...

Pero diciamo è un "tappa buchi" anche se va non andrà mai così bene come nel caso del rilascio dei nuovi driver da parte di Nvidia

Diciamo un bel tappabuchi , anche in caso Nvidia ci abbandoni momentaneamente....................

Advertisement

potenza della fibra Tiscali! :-)

2 gb scarichi in 3 min????  :drool:

Via via potete fare la lista delle novità, cosi grande come aggiornamento è normale ciò??

per il qualcuno non mi offendo :-)

sarei io che ho messo il metodo per farli funzionare parzialmente nel forum internazionale

Me Cojoni ..... hai fatto tu sta manovra paura?????? Che dio vi benedica ........ io vi lovvvo , siete stratosferici.........

in effetti ora e' ritornato semplice come era prima anche per chi usa smbios del newmacpro o incopatibili con Nvidia

purtroppo no accelerazione in metal e in OpenCl e solo un cuda parzialmente funzionante

ma meglio di nulla

per il qualcuno non mi offendo :-)

sarei io che ho messo il metodo per farli funzionare parzialmente nel forum internazionale

con il discorso per nvme che ne parlavamo insieme sul topic dopo poco aver installato la prima DP...e qualcuno dopo giorni ha fatto la "giornatala".... :hysterical:

Gebgik provo la beta 3 sulla Asus P8Z68 Deluxe - Intel® i7 2600k 3.41 Ghz - XFX Radeon 6870 Black Edition - Ram 16 Gb PC3 1600 MHz deluxe

vediamo come va 

se riesce diamo una mano a qualcun'altro

sta scaricando a dopo 

Ho scaricato la beta 3 e ha installato senza problemi PC fisso in firma.

Questa e la prima volta dopo le 2 precedenti che e andato bene, senza alcun intervento aggiuntivo di kexts o altro...

vorrei trovare una soluzione 

io ho installato la beta 3 ma dopo un po mi da il segno di divieto

avvio con -v e mi l'errore che allego come da foto e si ferma li e poi da KP 

leggendo qua e la mi sembra di aver capito che sia il kext GenericUSBXHCI che io nella cartella 10.13 non ho

​mi potreste aiutare grazie 

le altre volte è andato tutto liscio

Saluti Perdu

post-650481-0-14068700-1499863394_thumb.jpg

post-650481-0-20723800-1499863445_thumb.jpg

si mi sa che me li avevi passati o consigliati ma prendi con le pinze questo che sto scrivendo

magari e qualche fesseria che ho fatto io anzi se sbaglio ti chiedo scusa in anticipo  :blush:  :blush:

ho quasi finito di riscaricare vediamo cosa fa 

poi magari mi consigli come fare

no no quei driver mai consigliati

allora ho fatto una fesseria io chiedo scusa per averti coinvolto magari li ha installati Clover e li sono rimasti

non ce la fa a installare la beta 3 

adesso devo andare dal medico per un tagliando 

dopo riprovo ti faccio sapere se riuscissi a trovare una versione completa della tre forse la prenderebbe

cosi dici

mia appare sempre l'aggiornamento lo scarico ma non riesce ad installarlo 

Bo non riesco a capire 

dopo 

Qualcuno puo postarmi queste 2 Kext originali del BP 2 ??? AppleIntelHDGraphicsFB.kext AppleIntelHDGraphics.kext ...... X errore le ho cancellate e purtroppo ho aggiornato l'OS tramite app store , quindi NON posso recuperarle ....
Grazie

niente questa beta 3 non si riesce ad installarla 

ho qualche altro utente che sono in contatto che ha lo stesso problema

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By driftwood
      The latest and second public beta version of Apple's El Capitan 10.11.3 build 15D13b is released today to members of its Beta Software Program. It can be downloaded on a computer registered for the program from the Updates in Mac App Store.
    • By aX0Dis
      Hello,

I decided to try the public beta of OSX Yosemite, after a somewhat lengthy installation I find myself in my new system where almost all works perfectly kext. Everything except the sound, I find several kext designed to Yosemite but none works. 

So I'm asking for your help to successfully run my chipset (ALC887) 

I am looking for preferably a solution via VoodooHDA (if possible w/ surround but I dream a little), but I am willing to test any solutions that work.

Thanks in advance 
    • By joe_black
      As of 11 minutes ago, Beta 3 is now available to developers.
      If you're currently running iOS 7 Beta 1 or 2, you can now update to Beta 3 OTA.

http://appadvice.com/appnn/2013/07/bam-apple-releases-ios-7-beta-3-to-developers
    • By Fabio1971
      Rilasciata la nuova versione di

"Pandora Beta 2"

Download

Tutte le novità della nuova versione Beta 2
      Newly designed interface with preference and settings.
      Enoch bootloader update to the revision 2248
      Added support for Snow Leopard (This mean that the app can run on Snow Leopard but CAN'T create the USB/DVD for Snow Leopard)
      Added HTML Credits System integrated directly into Pandora.
      Added the Help manual (integrated in OS X).
      Added Sparkle Software (self Update of Pandora's Box).
      Added support for OS X 10.9 Mavericks DP1.
      Added check for missing MBR patch (to continue in GUID).
      Fixed bugs with bootloader in post-install.
      Fixed bugs with creating the Recovery HD partition.
      Fixed bug with missing AppleIntelE1000.kext installation.
      Added kernel flags and Intel HD4000 support to the bootloader options.
      Added modules for Enoch bootloader.
      Enlarged Laptop section, with two different kexts for battery support, LegacyAGPM.kext for better power management of Nvidia cards (different for Lion and ML).
      AppleIntelCPUPowerManagement.kext patch, available during installation.
      Added log system (during installation and post-installation), with "notifications" in ML and Mavericks.
      Added RTC patch for Mavericks.
      Added GenericUSBXHCI.kext, for Lion, ML and new build for Mavericks.
      Added AppleATIATA.kext (ATI PATA and SATA controllers).
      Switch from Trim patches to Trim Enabler.app for non-Apple SSD.
      Added latest HWmonitor stuff from kozlek project (FakeSMC.kext, Plugins and HWmonitor.app).
      Added Rotate Daemon (fix for AMD7000 cards).
      Added OpenCL patches for Lion and ML in differents cards/OS X versions.
      Added Intel HD4000-HD3000 support on 6/7 Series chipset.
      Added Desktop version of LegacyAGPM.kext for better power management of Nvidia cards (different for Lion and ML).
      Added Repair permission and rebuild caches on others Volumes.
      Added Backup Hackintosh files function.
      Improve stability on each OS X versions when creating the Pandora System Options (on the fly).
      Deleted the ACPI folders, now the .aml tables can leave into InsanelyBox directly.
      Other minor bug fixes.
      Added Translations for Italian and Spanish.

Maggiori informazioni su caratteristiche e guida disponibile :
      http://www.insanelymac.com/forum/topic/289758-pandoras-box-beta-2-testing/

Fabio

Primo Aggiornamento Pandora Beta 2 vers. 1.31
    • By Marchrius
      Pandora's Box
      (Beta 2 testing)

From the Beta 1 have changed many things. There is a preferences window where you can choose the options related to the application or to the script, a more complex management of the Script actions.

Application side changes

The App has the new Info Window, Help section, Preferences Window and the menu is localized in 9 language. We have implemented the Sparkle Framework to auto update the App at the latest version.

Help Window

For the off-line help we have implemented a solution that can help you to choose the correct options for the customizations.

Preferences Window

In the first tab there are the options for the Updates side. You can choose:
      Automatically check for updates - The App check automatically for updates with an interval chosen in the select-box above Download automatically updates Send system profile informations - This send us your App usage. At moment we not receive the infos and you can check or not check. It's not different. In the second tab there are the options for the Script side. Here you can choose:
      Media - The support where the script create the image. OS X Version - The version of the system to be restored on the media chosen above. Configuration - Here you can choose the configuration of the system. (If you have an i3-5-7 choose an option with NullCPUPowerManagement) Resolution - Resolution for boot loader and, if you boot with -x option and your video card is not supported by the system, is the main resolution in OS while running. Mac Model - The model that match with your computer. Create RecoveryHD - This option create the RecoveryHD with the BaseSystem of you DMG All the select-box have an empty option at first place, select it to choose in the script execution the option. The "Create RecoveryHD" must have a "-". The preferences is stored separately for each user. If you change computer (or if you use the App for the first time) you must re-select the options.

Credits for the App style & functions:
      INPopoverController: https://github...dragiek
      FlipView: http://mac...nGOivl09c
      FlipWindow: http://mac...nGdCvl09c
      Sparkle: http://sparkl...chak.org/
      RoundWindow: http://www.co...-x.html

Download:
      Pandora's Box v1.30 (Beta 2)