Jump to content
  • ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By MaLd0n
      ---INSTALLATION TUTORIAL---

---Original Post---
      https://olarila.com/forum/viewtopic.php?p=77102#p77102

---CLOVER FOLDER---

CLOVER.zip

--MOBO
      GigaByte Z390 M Gaming

--PROCESSOR
      Intel Core i9-9900K

--COOLER
      CoolerMaster MasterLiquid ML120R RGB

--MEMORY
      Corsair Dominator Platinum 16GB (2 x 8GB)

--GPU
      Sapphiretech Radeon RX 590 8 GB GDDR5

--SSD
      Samsung 970 EVO NVMe M2 Flash Drive

--POWER SUPPLY
      EVGA 750 N1, 750W

--WIRELESS
      TP-Link Archer T9E

--BLUETOOTH
      Orico BTA-403

--CASE
      Thermaltake View 21 Tempered Glass Edition

--DSDT Patches--
      -FIX ERRORS AND WARNINGS -FIX ACPI ERRORS -REMOVE UNUSED SCOPES / DEVICES -HIGH PRECISION EVENT TIMER -SATA SERIE 10 ID -DMAC -REMOVE 22K LINES, PROBLEMATIC and UNUSED -FIX K.P in REBOOT -NVRAM / REAL TIME CLOCK -SLPB -DARWIN / WINDOWS 2015 -XHCI -PLUGIN TYPE -HDAS to HDEF -HDEF -REAL TIME CLOCK -ARTC -IRQs -SBUS -MIKEY -BUS1 -MCHC -ALS0 -SHUTDOWN -UAR1 -LAN -FWHD -USBX -PMCR -PPMC -XSPI -GMM -IMEI -EC -PNLF -ARPT -GFX0 -NVME -DTGP -ACQUIRE MUT0 0XFFFF -OPERATION REGION GPIO -MUTEX MUT0 0x00 -EXTERNAL REFERENCES -UNKNOWNOBJ -HDMI / HDAU -FULL RENAMED DEVICES  
      --SCREENSHOTS--

--BruceX--

--USB-C-- test with SanDisk Ultra USB-STICK 128gb

-Credits and thanks to the old and new people in the community who developed patches, kexts and bootloaders!
      Slice, Kabyl, usr-sse2, jadran, Blackosx, dmazar, STLVNUB, pcj, apianti, JrCs, pene, FrodoKenny, skoczy, ycr.ru, Oscar09, xsmile, SoThOr, RehabMan, Download-Fritz, Zenit432, cecekpawon, Intel, Apple, Oracle, Chameleon Team, crazybirdy, Mieze, Mirone, Oldnapalm, netkas, Elconiglio, artut-pt, ErmaC, Pavo, Toleda, Master Chief and family, bcc9, The King, PMheart, Sherlocks, Micky1979, vit9696, vandroiy2013, Voodoo Team, Pike R. Alpha, lvs1974, Austere.J, CVad, Sampath007, onemanosx, erroruser, Jenny David, Olarila Facebook Community, Hackintosh Facebook Community and many others!
      We're all here to have fun and learn from each other!
    • By bradipi15
      Ciao ragazzi ho un problema strano... 
      Praticamente quando avvio il pc usando il dsdt, appena connetto la tavoletta grafica huion h640p, il pc si riavvia... 
      Se invece tolgo il dsdt, funziona tutto perfettamente... 
    • By AllIsDust
      Salve, vorrei fare un Hackintosh come da titolo, solo che avendo poco budget volevo chiedere se la mia attuale postazione fosse buona e ci fossero componenti compatibili per mac:
      i5 4590
      h97 pro4
      amd r9 280x
      ram 2x4 1600
      alu 620w

Se non erro però la gru non dovrebbe esserlo dato che è amd. Grazie in anticipo
    • By bradipi15
      Ciao ragazzi, ho bisogno di un aiuto per verificare che ho fatto tutto giusto, perché penso che la mx150 non sia effettivamente disabilitata. Ho utilizzato un dsdt fatto da gengik84 per un pc simile al mio.. Al momento penso di avere solo due problemi : la mx150, appunto... E poi il trackpad riesco ad usarlo in modalità advanced da bios proprio grazie al dsdt, però il doppio tap per trascinare oggetti ecc non va... L'ho abilitato anche dal menu accessibilità.. 
      Grazie mille!