Jump to content

InsanelyMac presenteert Pandora's Box

- - - - - Pandora Box Insanelymac OS X OSX86 Tool Retail Distro

• Please log in to reply
3 replies to this topic

Lejenk

Lejenk

InsanelyMac Legend

• Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1,381 posts

Posted Image
Vandaag 20-03-013 is er een belangrijke aankondiging op het InsanelyMac forum.

De staff van InsanelyMac bied de 1e Beta aan van een project waar al maanden aan gewerkt word, het project genaamd:

"PANDORA'S BOX"

Pandora's Box is een nieuwe "Tool" die het mogelijk maakt om een retail of aangepaste installatie DVD/USB van Lion of Mountain Lion voor je eigen systeem te creëren.

Ook bevat Pandora's Box een Post-installatie tool, die het mogelijk maakt om wijzigingen aan je systeem toe te brengen na een Combo Update.

Op dit moment vragen we niets bijzonders, mocht je Pandora's Box willen testen, dan graag, wij ontvangen graag feedback.
Het bied een grote variatie aan opties, en kent geen grenzen, voorstellen worden in overweging genomen.

Installeer Pandora's Box niet direct over je bestaande systeem, tenzij je weet waar je mee bezig bent.

Bij deze:
"BETA 1"
Posted Image

De huidige versie van Pandora's Box kun je hier vinden: http://www.insanelym...gory/9-pandora/

Voor meer informatie, bug reports, suggesties en dergelijke: http://www.insanelym...pandoras-tools/

"TEAM PANDORA"

beta992

beta992

InsanelyMac Sage

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 338 posts
Mooi, ik heb zelf deze tool nog niet geprobeerd. Zijn hier de bronnen van de pakketten goed in vermeld? Vaak wil ik deze nog even handmatig na chekken. :)

Lejenk

Lejenk

InsanelyMac Legend

• Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1,381 posts
Momenteel niet. Het kan zijn dat dit veranderd als de tool uit de test fase is.

Er zal niets geinstalleerd of verwijderd worden wat de gebruiker zelf niet heeft aangegeven :) (Op een Insanelymac wallpaper na dan)

beta992

beta992

InsanelyMac Sage

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 338 posts

Momenteel niet. Het kan zijn dat dit veranderd als de tool uit de test fase is.

Er zal niets geinstalleerd of verwijderd worden wat de gebruiker zelf niet heeft aangegeven :) (Op een Insanelymac wallpaper na dan)

Bedankt voor je antwoord.

Ik heb inmiddels de tool gecheckt. Gelukkig staat er bij elke optie een omschrijving + de maker(s) van de kext/patch. :)

Dat was eigenlijk mijn hoofdvraag, omdat ik regelmatig bij troubleshooten de hoofdtopic er bij opzoek. ;)

Also tagged with one or more of these keywords: Pandora, Box, Insanelymac, OS X, OSX86, Tool, Retail, Distro

Topic Stats Last Post Info

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

© 2014 InsanelyMac  |   News  |   Forum  |   Downloads  |   OSx86 Wiki  |   Mac Netbook  |   PHP hosting by CatN  |   Designed by Ed Gain  |   Logo by irfan  |   Privacy Policy